U ponedjeljak, 22. travnja prigodno smo obilježili 60. obljetnicu naše škole i to dan prije Dana škole i blagdana sv. Jurja, a usudili bi se reći da ničeg nije nedostajalo. Bogatstvo i raznolikost aktivnosti, a opet sve vezane za temu ovog okruglog rođendana omiljene nam škole. Okosnica projektnog dana, vremenska lenta koja datira od samog nastanka škole, odnosno prve generacije pa sve do danas, plijenila je poglede i mamila razdragane uspomene naših roditelja, starije braće i sestara te djelatnika škole. Na sami projektni dan, svi razredi su na neki način posvetili vrijeme i osvrnuli se na vremensku lentu. Dan je bio isplaniran tako da su učenici u vođenim aktivnostima ostvarili obrazovno-odgojne ciljeve i ishode u skladu s planom i programom, razvili temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvili socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini. Vrlo kreativni i vrijedni bili su učenici nižih razreda. Prvaši i drugaši su, nakon obilaska škole i lente te nakon igre s pogađanjem dijelova škole, izašli u školsko dvorište na kojem su crtali simbole škole i ono što je njima asocijacija na školu i njezin 60. rođendan. Učenici trećih i četvrtih razreda su ranije pripremili stare anegdote svojih ukućana, a na projektni dan su u grupama pripremali, osim autentičnih priča, i one „lažne“ kojima je cilj namamiti druge učenike da u njih povjeruju poput poznatog televizijskog showa „Ma lažeš“. Na taj način, osim što čuvamo kulturnu baštinu, razvijamo i kritičko mišljenje učenika koje je naročito važno za današnji nemilosrdni svijet multimedija. Naš 4.a razred ugostio je dvije bivše učenice prve generacije naše škole pa su imali priliku „iz prve ruke“ dobiti uvid u to kako je škola i nastava nekoć izgledala. Petaši su, nakon proučavanja vremenske lente, imali diskusiju o dojmovima i usporedbu vremena nekad i sad. Nakon toga su pisali pismo budućem sebi te zamišljali školu budućnosti, a sva svoja pisma su spremili u vremensku kapsulu koju će otvoriti možda u 8. razredu, ili za 10 godina, tko zna. Razred 5.a se odlučio za drukčiju radionicu, intervjuirali su učitelje koji su bivši učenici naše škole, a kasnije su intervju i prikazali putem igranja uloga koristeći se hamerom. Učenici šestih razreda održali su tradicionalno terensku nastavu na Kozjaku kod crkvice sv. Jurja na Putalju kako bi se upoznali sa zadužbinom kneza Mislava po kojoj naša škola nosi ime, a i kako bi pokušali probuditi svijest ljudi o zaštiti okoliša i očuvanju povoljnih uvjeta za život na našem planetu. Sedmaši su imali povijesni kviz: prvi i drugi školski sat se svaki razred pripremao pod vodstvom po dvoje učenika (ljubitelja povijesti), a nakon toga su sva tri 7.razreda imala zajednički kviz u školskom atriju. Pobjedu na kvizu odnio je 7.a razred kojeg su predstavljali učenici Ante Elez i Luka Orošnjak. Učenici osmih razreda odlučili su na jedan dan postati projektanti i izraditi maketu škole nekad (8.a), škole sada (8.b) i škole budućnosti (8.c). Spretne ruke dječaka i djevojčica osmih razreda od papira i stiropora stvorile su fantastična idejna rješenja koja su nas jednostavno ostavila bez daha. Projektni dan ne bi imao pravi završetak bez školske priredbe koja je održana u 11 sati nakon projektnih aktivnosti ispred ulaza u školu. Učitelj glazbene kulture imao je više točaka sa školskim zborom, a imali smo priliku vidjeti i zabavne igrokaze 3.c i 7.a razreda. U završnoj točki je zaplesala i publika zajedno s učiteljem i školskim zborom pa smo svi otišli kućama u veselom i razdraganom tonu.
Slike svih aktivnosti u projektnom danu pogledajte pod opširnije.