preskoči na sadržaj

Osnovna škola kneza Mislava Kaštel Sućurac

Login
Vremenik 2017./2018.

2017./2018.

 

Priloženi dokumenti:
Individualni razgovori.pdf

2017./2018.
Priloženi dokumenti:
Dodatna i dopunska nastava.pdf
INA.pdf

Sjednice UV

Sjednica Učiteljskog vijeća održat će se u petak 22. rujna 2017. u 13.10 h


21. kolovoza 2017. (ponedjeljak)

UV u 9 h


29. kolovoza 2017. (utorak)

UV u 8 h

Tražilica
 

Pravila škole

Izleti i ekskurzije

 

ARHIVA

 

Red button

 

Prijavi sadržaj na internetu za koji sumnjaš da je nezakonit!

Školski vrt

Stručni skupovi

Prijave za stručne skupove

Školsko zvono

Kalendar
« Listopad 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Vremenska prognoza
YoWindow.com yr.no
Provjeri svoje znanje

Zamke elektroničke pošte

Prijedlozi

 

webtim@net.hr

Priznanja

Projektni dan učenika 2.a i 7.c razreda

Učenici 2.a i 7.c razreda s učiteljicama Nađom Bekavac - Basić, Mirelom Kovačević i Marijom Buzov sudjelovali su 4. svibnja 2011.g. u Projektnom danu s temom: Kolijevkom hrvatske državnosti - Prošlost našega mjesta (kulturno - povijesni spomenici).

Upoznali smo se s prošlošću našega...

FOTOGALERIJA

mjesta i prikupili zanimljive fotografije iz knjiga i s Interneta. Posjetili smo mjesni muzej u Podvorju te obišli znamenitosti staroga dijela Kaštel Sućurca. Na Gojači smo se počastili pizzom i toplim sendvičima te takvo vedro druženje priveli kraju.

U prilogu pogledajte zanimljivu prezentaciju o povijesti našega mjesta.

 

 

Priloženi dokumenti:
Povijest_naseg_mjesta.ppt (2.78 MB)

 

 

Posjet Etnografskom muzeju u Splitu

Dana 4. svibnja 2011. učenici šestih, sedmih i osmih razreda s nastavnicama Jadrankom Mihovilović, Jelenom Šiškov i Marinom Žarković sudjelovali su u Projektnom danu s temom: Svadbeni običaji u Hrvatskoj.

Posjetili smo Etnografski muzej koji su učenici prvo razgledali, a potom...

prisustvovali kreativnim radionicama u kojima su različitim materijalima ukrašavali kartonske škrinjice.

 

Tema našeg posjeta Etnografskom muzeju bila je ''Svadbeni običaji u Hrvatskoj''. Naše mentorice bile su nastavnice; Jadranka Mihovilović, Jelena Šiškov i volonterka Marina Žarković.

Zadaci i ciljevi ovog projektnog danu bili su:

a)                  funkcionalni

-         aktualnost starinskih običaja i predmeta u današnjem vremenu

-         razvijanje sposobnosti izražavanja dojmova i doživljaja

-         razvoj motorike i mentalnih sposobnosti učenika

-         razvoj emocionalne inteligencije

b)                  obrazovni

-         muzej kao mjesto u kojem se može puno toga naučiti

-         prenošenje znanja o tradicijskoj kulturi

-         upoznavanje učenika s narodnom tradicijom

c)                  odgojni

-         stari običaji kao nacionalna baština

-         isticanje ljepote i vrijednosti starih običaja

-         poštivanje običaja i povijesti drugih naroda

 

Sa sadržajem Etnografskog muzeja upoznala nas je muzejska pedagoginja. Čim smo ušli, otišla sam u prvu prostoriju koja mi je upala u oko. Tako sama mogla sam bolje razgledati prostoriju punu oslikanih i ukrašenih škrinja. Nekoć su davno u tim svadbenim škrinjama mladenke nosile svoj miraz (djevojčina oprema prilikom udaje). Svega je bilo u njima, od posteljine (plahte, jastuci, jastučnice, popluni, prekrivači...) do djevočine osobne garderobe (suknje, haljine, podsuknje, marame, čarape, donje rublje...). Posebno me se dojmila škrinja stara dvjesto godina oslikana šarenim cvjetovima i ptičicama. A zanimljivo je da su škrinje ujedno bile i ormari.

Interesantni su mi bili i akvareli koji su bili izvješeni iznad škrinja.

 Pedagoginja nam je pokazala i radnu sobu osnivača muzeja. Sljedeće na redu bilo je oružje. Najviše mi se svidio jatagan, turski mač.

Impresionirale su me i pozlaćene kubure.

A od narodnih nošnji najljepša mi je bila muška odora ''Alkar'' i ''Alkarski momak''. Te dvije nošnje mi se sviđaju zbog zlatnih ukrasa u gornjem dijelu odore. Od ženskih nošnji najljepše su mi bile ''Alkaruša'' i „Splitska nošnja“. Zatim je slijedio nakit. Svidjele su mi se igle za kosu, naušnice i prstenja. Ogrlice su za moj ukus bile malo pre glomazne.

Slijedila je radionica. Ukrašavali smo škrinje raznim materijalima. Bilo je zabavno i poučno. I tako je došlo vrijeme da krenemo natrag u školu. Putem smo razmjenjivali dojmove i poželjeli da ovakvih doživljaja bude što više.

Jelena Prolić, 6.b

 

 

 


 

preskoči na navigaciju